Mhmmd Herkese iyi akşamlar hanımlar ikiz bebek doğum yapanlar kaçıncı haftada yaptı acaba 37 38 haftalar diyorlar Ama genelde hep Erken geliyormuş. Kacinci haftalarda ne kadar doğdular acaba yazabilir misiniz
Taze Mhmmd 34 haftamda plansız sezeryan oldum çift yumurta ikizlerime 2100 gram doğdular 15 gün kuvezde kaldılar
Serife3304 Mhmmd bunu bende merak ediyorum 9 haftalık ikizlere hamileyim herkes erken doğar diyor endişeleniyorum
ikizprensesannesi @Mhmmd Tek yumurta ikizi kızlarımı 36+0 da doğum yaptım 2.900 ve 2.800 du kiloları🌸🌸
Gule1- 37+1de planlı çift yumurta ikizlerimi kucağıma aldım 2270 gr ve 2545 gr doğdular. Küvöze girmediler şu an 2 ay 4 günlükler
gamzenuraa 37+0 da planlı sezeryanla çift yumurta ikizlerimi doğurdum. Birinin kilosu 2335 diğerinin 2360 gram. Küveze girmediler çok şükür bugün 18 günlük olduk🌸
_Daydreamer_89 Eminesahin1 21 kilo aldım her gün tükettiğim belirli şeyler vardı onları ihmal etmedim muz kaşar maden suyu Beypazar markası. Her gün 2 farklı meyve tükettim Ispanak yeşil mercimek semizotu et köfte balık Hergün 4 ceviz çiğ badem çiğ fındık kaju Ve nesquikli süt içtim 6.aydan sonra her gün bunların hepsi çok etkili
Semra-34 31+2 de çift yumurta ikizlerini sezeryanlA doğurdum biri 1940 diğeri 1640 gram 40 gün oldu hala küvezde bir tanesi
Mhmmd _Daydreamer_89 vay gerçekten çok güzel aciklamissinz maşallah bebeklerinin sağlıkla büyüsün bizde inşallah sağlıkla alalım kucağımza
Eminesahin1 _Daydreamer_89 maşallah bende 25. Haftamda gittim biri 700 biri 750 gramdı bundan sonra daha çok dikkat etmek istiyorum ondan sordum teşekkür ederim 😊
Melikeky _Daydreamer_89 maşallah ozamana kadar çok iyi gelmişsiniz benimde çift yumurta ikizi 20 haftaşık şuan benimde tansiyon sıkıntım var ama yined ebrnde günlük kaşar madensuyu muz yemeye çalışıyorum umarım bende 37 gelebilirim çalışıyorum da 30 haftada izne ayrılcam kısmet olursa yemekler dışında ayrıca bişey yaptınızmı acaba 37 gelebilmek içib şimdiden çok korkuyolar benide erken dogum küvez vs. Psikolojik olarak resmen küvez e hazırlamaya çalışıyorum kendimi 😕
_Daydreamer_89 Eminesahin1 dediklerimi tüketmeye çalışırsanız bence sizin ikizlere de fark edecektir ☺️
Smrhsyn _Daydreamer_89 kesinlikle bende sizin gibi besleniyorum maşallah kiloları önden gidiyor beslenme çok önemli özellikle ikiz diye daha da çok önemsemek lazım bu durumu
Nanecay Maşallah 36 hafta ve sonrası ikizler için gayet iyi sanırım kilolarıda iyi oluyor, 36 37. Hafyaya kadar gelen anneler sormak istiyorum gebeliğinizi rahat ve stressiz mi geçirdiniz yani neler etkiliyor acaba daha fazla durmasını
_Daydreamer_89 Nanecay 28.haftadna sonra 8 saat yatak istirahati gerekiyor ikiz hamilelikte stres ve yorulmak etkiliyor kasılma ve etken doğumu
ftmtl Nanecay ben 37.haftadayım 35e kadar işime devam ettim tüp bebek olmasına rağmen çok rahat geçirdim hala haftada iki gün yogaya gidiyorum bu süreçte diyetisyen desteği de alıyorum, ilk zamanlarım sürekli kanamayla geçmişti riskler azalınca yogaya başladım hareket ve her şey normalmiş gibi yaşamak sanırım insanı rahatlatıyor
ikizprensesannesi @Nanecay Çok şükür stressiz ve rahat bir hamilelik geçirdim beni sinir strese sokucak ortam ve insanlardan dahi uzak durdum 😃 Gebeliğim çok güzel ve rahat ilerledi 38 planlamıştı hatta doktorum ama maalesef yüksek tansiyondan dolayı 36 da oldu olsun oda iyi bir haftaydı bizim için 😃 Sizde öyle yapın sinir stresten uzak durun ve pozitif düşünün inşallah saglıkla kavuşun🌸
Nanecay ikizprensesannesi Maşallah darısı bana tüm gebelere inşallah zamanında doğar problemsiz sıkıntısız