sallyt hayır yani bana doktorumun dediğine göre testte belli olan cinsiyet değişmez nettir detaylı incelemeler sonucunda bu bilgi veriliyor dedi. 9. Hafta da kız dediler test sonucunda da kız dediler 19. Haftadayım yine kız ❤️ değişmedi testten sonra da değişeceğini sanmam. Hadi ultrason da yanılma bir defa olabilir ama devamı da sürekli olmaz gibi bence gerçekten anlayan doktorsa ☺️❤️