Srp53 inan bilmiyorum 😂 bazıları 3-4 yumurtadan bahsediyo bende kendimi sorguluyorum benim niye 1 tane diye. Ben doktora gittiğimde sol yumurtam hiç gelişmemişti doktor o zaman dedi yumurtan tembel diye , yıllar önce de gitmiştim doktora evli değilken o zamanda demişti yumurtalıkların çok tembel ondan adet gecikmen var diye . Bunda sağ yumurtam gelişmişti sadece, benim doğumdan sonra bikaç ay düzeldi sonra yine düzensizleşti