Senanurylmz 37+2 haftalığım Şuan bişeyler yedikçe çok karnım ağrıyor bel sırt ağrım artık uyutmuyor ve dinlendiğimde geçmiyor makatta bile baskı oluyor artık hissediyorum bu kadar karın ağrısı neden olur
XBirmelekannesiii Senanurylmz son günler olduğu için bende 37+3 um aynı sikayetler bendede var yürüyüş bile yapamıyorum panda gibiyim ayni