2 gündür demir hapı ve pregnom aliyorum doktorum yeni verdi bugün sabah çok afedersiniz ama buyük abdestimin siyah oldugunu gördüm ve hâlâ devam ediyor internette baktim demir ilaci alindigi icin yaziyor ama içim rahatta degil cuma günü randevum ama yarin gitmelimiyim doktora telaşlanmam gerekir mi yaşayan varmi bu durumu