Meryykb01 Gün içinde 5-6 ana öğün yapsam midem toksun demez ki gebelik öncesinde kilom olmam gerekenden de aşağıydı gittikçe obezleşiyorum ve kendime engel olamıyorum var mı aranızda yaşayan
Suhiss Meryykb01 kullandiginiz ilaclar yapiyor olabilir neler kullanıyorsunuz acaba (folik asit demir vb)
Meryykb01 Suhiss sadece multivitamin kullanıyorum şekerim ideal 3 aylık şekerimde dahil anlamadım gitti bi anda midem bomboş hissediyorum
Suhiss Meryykb01 benim istahim acilmadi ayniyim ama yine de ck kilo aldim ilaclardan diye dusunuyorum o yuzden