Gizemnur17 Bir günde neler yiyorsunuz annedaşlarım 😅 Dikkat edenilen varmı varsa nasıl bir gün geçiryorsunuz yazabilir misiniz ? Bizede örnek olsun 🫶🏼
Busestl Gizemnur17 ben hamileligimin başından beri sabah kahvaltida *Yumurta - domates - salatalik- zeytin peynir Öglen acikirsam öyle meyve falan gecistiriyorum Aksam Haftada 2 kez balik 1 - 2 gun et yemege calisiyorum
Tugce48 Gizemnur17 sabah mutlaka haşlanmış yumurta oluyor onun yanında zeytin peynir domates salatalık bazen yeşillik bal tereyagı yiyorum ve çay içiyorum. Haftasonları omlet olarak degişiyor yumurta. Öğlen degişiyor bazen ızgara bazen normal yemek bazen ekmek arası yiyorum. Ama yanınfa ya yogurt ya salata tüketiyorum. Aralarda meyve kuruyemiş yerim. Aksam da ögle gibi ya zeytinyagı yemek yerim ya da ızgara tavuk et balık☺️ bunun dışında canım cekince tatlı falan yiyorum kasmıyorum yani😇
Gizemnur17 Busestl Bende öyleydim ancak akşamları inanılmaz bir kriz yaşıyorum gece daha uzun uyanık olduğumdan sanırım meyveyle geçiştirmeye çalışıyorum ama çok zorluyor 🥹🫶🏼 yapabiliyor olmana çok sevindim ama dirayet bende yok sanırım
Aysenur-yakarer28 Öğün olarak yazamam çok kapsamlı ama her gün şunları tüketiyorum *Muz,Kefir,ceviz,kuru kayısı,yumurta,süt,tavuk ya da kırmızı et
Busestl Gizemnur17 benm cogunlukla gece 12 gibi canim mantı cekio 😂 öyle zamanlardada canimin ne kdr istedigine bakarak ya yiyorum ya aglayarak yatagima gidiyorum 😂😂
Aysenur-yakarer28 Gizemnur17 her gün yazdıklarımı fix yemeye çalışıyorum ama tabiki başka şeylerde tüketiyorum bunlardan ibaret değil 😅 iştahım çok açık meyve tüketiyorum çikolatalı tatlı şeyler çok tüketiyorum çay saatim var 31 haftalık hamileyim 17 kilo aldım 😀biraz da ödem tabi riskli gebelik geçirdiğim için yatıyorum sürekli