Eylul_eylul Salı günü doktora gidicem ama öncesinde burda sormak istedim. Kültür sonucumda üretra florası üredi yazıyor ne demek bilen var mı?
SumeyyemAli19 Benimde idrar kültürü sonucumda üreme olmadı yazıyor nasıl yani benim şimdi kafam karıştı
Eylul_eylul SumeyyemAli19 üreme olmadı demesi enfeksiyon yok demek sanırım hastaneden hastaneye sonuçlar değişiyor ya üreme olmadı yazıyor yada benim ki gibi bende bilmiyorum valla salı günü öğrenicem