Tgceuzn Eğer hastanede sizi 10 dakika oturtup dinlendirmeden gittiğiniz gibi ölçüm yaptılarsa böyle çıkması çok normal. Demek ki tansiyonunuz daha düşük. Benim de hep 10/6, 11/7 çıkar ama sağlık ocağına gittiğimde destur bismillah dinlendirmeden ölçtüler 15/9 çıktı. Sonra orada bekletip bir daha ölçtüler ve 11/7. Korkmayın yani ☺️