tubaaayazgiii
Kızlar selam dün pembe ile başlayan gidecek kırmızalaşan kanamam oldu ve gece bir parça düştü ağar topar doktora gittik gitmeden Progestan içmiştim zaten hastanede de iğne olarak vuruldu fitil verildi ve serum takıldı sabahı ettik sonra kontrolde kesenin bozulmuş olduğunu düşme ihtimalinin olduğunu ama toparlayabileceğini de söyledi doktor beta istese sonuç üçbin üçyüzlerde cumartesi sabah yeniden gel dedi başına gelen varlı fikir verebilirmisiniz 6+3 deyiz