Nil00 bende 21+4 de girdim devlet hastanesinde doktor bebeği beğendim dedi ama raporda yan ventrikülde genişleme görülmüş bebektemi gördü bendeki gördü bilmiyorum kontrol istedi 11 martta gidecem Allah’ın izniyle inşallah bir şey yoktur ister istemez insann aklına takılıyor sağlıklı olmasi temennim