Merve_dmr33 Merhaba arkadaşlar ben suan 33 haftalığım raporumu aldım ne yapmam gerek sonrasında doğum parası nasıl alınıyor bilgisi olanlar yazabilir mi ve ne kadar alacağım nasil belli oluyor
Merve_dmr33 @"Rapunzel07″yok hayır doğurmadım canım raporu verdim suan is yerine ama bagzilari diyor ki doğumdan önce bir kısmını veriyorlar denildi
happymuti Merve_dmr33 39 haftalığım 32. Haftada aldım rapor ama ödeme doğumdan sonra 15 gün içinde oluyor diye biliyorum 2 parça halinde 2.parça rapor bitince
Tuubath Doğum öncesi ve sonrası diye 2 parça olarak alabilirsiniz. Doğum öncesi yattıktan sonra doğum sonrası İçin de aylık olarak alabilirsiniz
Tuubath Tabi doğum öncesi doğum yaptıktan sonra yatar. Benim7 günlük yatmıştı 37. Haftamda izine ayrıldım 38. Haftada da doğum yaptım