Aysnrclk 36 haftalık hamileyim alt karnımda adet sancısı gibi sancı var .Sol yan yattığmda belim ağrıyor . Doktora yazdım söyledim kanama veya su gelirse gelin dedi .Zaten yarın kontrolüm var kızlar böyle olan var mı neden olur ki
Ozdemirinannesi- Aysnrclk canım 5 dk da bir düzenli bir sancı gelmediği sürece doğum başlamaz ağrı çok normal bu haftalarda no panik sakin ol
Aysnrclk ravzae ne biliyim korktum küvete alırlar falan diye bebeğim kız kilosu 34 haftalıken 2600 dü
ravzae Aysnrclk 40 ta küvete giren bebek biliyorum 34 te girmeyen bebek biliyorum Rabbim bilir stres etmeyin doktorum 35 ten sonra stres yapmana hiç gerek yok demişti 36 da öyle bi hafta ciğer gelişiminin tamamlandığı bi hafta aksi durum olmadıkça sağlıcakla kucağınıza alırsınız güzel düşünün güzel olsun stres çok etkiliyor bebişlerimizi🤲🏽
Aysnrclk ravzae amin İnşAllah çok teşekkür ederim gerçekten için rahatladı .Bakalım gideceğiz doktora 1 saat sonra ne diyecek .