Eymenmomm Merhaba kizlar Şuan mantar enfeksiyonu geçiriyorum sağlık ocağına gittim hiç bir ilaç vermedi sürekli çamaşır değiştiriyorum ve sirkeli suyla yıkıyorum ama yine de geçmiyor kaşıntı ve beyaz akıntı seklinde geçiriyorum varmı önerileriniz.
dilekb67 Eymenmomm bende 36 dayım,akıntım ve yanmam var.doktoruma.gittim tek kullanımlık fitil ve krem verdi. Ama sanki yara var gibi bi.acıma var. Kaşıntı yok.hiç alttan bakmadı🙄
Blok Eymenmomm tabiki mjtlaka dr danısmanız gerekli. Ben fitil kullandım sonrasında korunmak için mantardan batikonla siliyorum özel bölgemi ve kurumasını bekliyorum evde bol pijamayı yada eteği çamaşırsız giyiyorum ki hava alsın kuru kalabilsin baya işime yaradı bunlar
Derinnmom Eymenmomm benim 32.haftadan beri öyleydi 39+3 te suyum geldi acile gittim yoğun enfeksiyon var dediler acilen doğumu başlattılar 12 saat suni sancı sonucu bebeğim doğdu. Enfeksiyon olduğu için çok fazla dikişin var dediler bilmiyorum artık. Lütfen iyi bir doktora gidip bi an önce tedavi olun yoksa doğumda çok zorlanırsınız
dilekb67 Eymenmomm beyaz akıntı geliyo sadece pütürsüz homojen bişi.süt kesiği gibi değil.kaşıntı yok ama acıma var.idraeda da enfeksiyon var zaten
Busra221 Derinnmom benım kokulu akıntım dışında bişey yok ama yinede acaba enfeksiyon olabilir mi diyorum
Ebruyi dilekb67 benimde yanma var doktora baktırdım her testim temiz çıktı akıntım sarı yeşil sümüksü dokuda ama yanma devam ediyor