Kızlar eşimle dün tartıştık bir an kötüleştim nefesim daraldı nefes aldım ama daraldı baya bi 3-4 dakika kadar bu bebeğe zarar verir mi çok korkuyorum internette anne oksijensiz kalırsa bebeğe zarar verir yazıyor ama kökten gitmedi nefesim yardımcı olursanız çok sevinirim 😞