Busrabusra33 Kızlar 14 haftalık hamileyim çok saçma bsey oldu bende nasil oldu anlamadım kocam yanlışlıkla koltuğa geçerken ayağı karnıma değdi biraz acıdı qcaba bsey olmusmudur
Fhryhzr Ağrın kanaman yoksa bi sıkıntı olmaz bebeğin kesesi ve suyu onu koruyor için rahat etmezse doktoruna git
Busrabusra33 Fhryhzr ağrım kanamam yok şükür de öyle olsa heralde kötü olur degilmi bebek icerde iyidir insAllah çok korkuyorum
Busrabusra33 Deletedmom_99 ayy bsey yoktur demi ya korkuyorum sabah kızımin kolu değdi şimdi kocamın ayağı bu nedir yaa sinir oldum
Busrabusra33 tatlibebegim_ amin insAllah ya eşime çok bağırdım senin yüzünden bsey olacak diye tabi o da yanlisklikla yaptı ama yinede sinirlendim