Sssa Çok zor bir süreç, zorda olsa geçiyor. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Benim şuan 2.gebeliğim 14 haftalık olduk, pazartesi kontrolüm var. Bu gebeliktede serklaj olacağım, bakalım kontrole göre şekillencek durum. Allah yardımcımız olsun inşallah.