Kızlar geçen ay iğneyi vurduk ama enfeksiyondan olusmadi cuma gunu 2. İğneyi vurdum sadece arada sırada sizi vardı
affiniza sığınarak bugün 36. Saatte iliskiye giridk ilişki sırasında ve sonrasında ağrım çok oldu ve halen devam ediyor yürüdüğüm anda sağ kasigimda ağrı saplanıyor sizce neden olabilir tutugunun anlamı mı acaba başına gelen varsa. Yazabilirim lütfen geçen sefer böyle bisey olmamıştı