Merhaba arkadaşlar karnımin değişik bölgelerinde ara ara sertleşme hissediyorum ikinci hamileliğim ama ilki ile arada 10 sene olunca unutmuşum 15 haftalık gebelikte bu karın sertlesmesi bebeğin bir yerde toplanması için erken değil mi daha :smiling_face: Bir kaç gündür hafif hafif hareketlerini hissediyorum bu arada yatarken elimi koyunca hafif deniz dalgası gibi hareketler hissediliyor ama bu sertleşme acaba bir yerde toplanması yada yer değiştirirken falan olan vir sertleşme mi ki sizde yaşayan var mı bu durumu merak ettim