Naz2308 Bursa Nev esentepe hastanesi neşe kaplan karakaşta doğum yapanlar yorumlarını yazabilirmi acaba?
svdmm16 Naz2308 ben ilk bebeğimde gitmiştim kasıntı bi insan değil tatlı dilli tecrübeli bi doktor eli de iyi dikiş konusunda . Yarın da 2. Doğumuma gideceğim açılmam var bebek 3 haftadır kanalda ama sancım yok suni verecek 🤭