mrsmom_ Adgg benimde 3.050 mi neydi yanlis hatirlamiyorsam 38 de 3550 oldu 🥲 iri dedi doktor yarma gül dedi kızıma 🥲
Hypenia Adgg genetik olabiliyor benim eşim ve ben uzunuz bebişte uzun ona göre sizin bebişte minyon olabilir mi? Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin🌸
Ayazinannesi16 Aysenurates43 benimde aynıydı 35+1 de boyu 49 cm di.persembe 37+1 olacağız bakalım ne kadar büyümüş
bimuallime Hypenia 54 cm mi, kız bebekler en üst o boyda doğuyor. Benim oğlan 54 gelmişti doktor boyu uzun bayağ demişti. Gerçi farketmez de 37 de maşallah suphanallah çocuk doğum kilo boyuna gelmiş
Hypenia mrsmom_ valla bu cuma kontrol var 39 haftada olucam doktor 3900 veya üstü olursa sezeryan dedi yani bu cuma belli olacak çok korkuyorum sezeryandan🥹
bimuallime mrsmom_ Aslında iri değil. 35 küsürlerde 3 tü. 37 de gideceğim 3250 falandır 38 de 3.5 görsem yeter😂
Hypenia bimuallime teşekkürler teyzesi vallahi doktor öyle söyledi hatta senin çocuk doğunca kreşe vericez direk dedi 😂 bende çok şaşırdım ama ben 180 e yakınım eşimde 187 ☺️
Vandb Belli olmuyor benimde ultrasonda iri bebek demişti doktorum en son doğumdan 4 gün önce 3600 falan görünüyordu ama +500 - 500 yanılma payı var diyordu Bi çıktı 3260