Bende aynı durumdayım canım erken doğum riskimden yatıyorum, ama hamileliğimin başındada kabızlık yaşamıştım hala da öyle doğal yolla ne yaptıysam olmadı 10.haftamdan beri doktorumub verdiği bir toz var MAGNEİSE CLACİNEE SABA TOZ isimli bir magnezyum çeşidi. Hergün bir bardak suya doktorumub söylediği miktarda içiyorum. Yine de hergün çıkamıyorum ama 2-4 gün ara ilede olsa zorlanmadan çıkıyorum istiyorsanız bir doktorunuza danışın belki kullanmanızı tavsiye eder