Busaltun söylediğin tablet İnşaAllah iyi gelir yaa ,ne gerekiyorsa onu yapayım da geçsin artık diyorum,ilcedeyim gidemiyorum haftaya kontrol var İnşaAllah o zaman gideceğim, bazen burada denk geliyorum prensesler gibi hamilelik geçiriyorum diyenleri nasıl yaa diyorum ben perişan oluyorum nasıl bir bünyeye sahipler ,ben bu kadar bünyesi zayıf biri degildim hamilelik bana göre hastalık gibi geçiyor artık buna da şükür çok bekledik ama insanız işte bir seylere söyleniyoruz sürekli ama isyan değil tabi ki Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bütün hamişlere bize de , sodayı çok severdim ama gebe kaldigimdan beri onu da icesim gelmiyor ama deneyeyim İnşaAllah iyi gelir ,çok teşekkür ederim uzun uzun yazmışsın iyi geldi rahatladım biraz ❤️💐