zmra12 çok aşırı ve kanama olunca korkun bence. Çünkü rahim büyüdüğü için bu ağrılar. Yani aslında gebelik belirtisi diyebilirim. Hiç korkmayın bence Allah nasip ettikten sonra hiiçç bişey olmaz. Birde size tavsiyem olsun ben her ağrım olduğunda kuran açıp dinliyorum gerçekten çok işe yarıyor. Aklınıza kötü şeyler getirmeyin🥰