oznur-41 rüyamda diyah köpek yavurusu gördüm ona kızıyorum bağırıyorum sonra eğitiyormuşum annem diyor çok üzüldü yapma sonra kuçağıma alıp nasıl seviyorum oda nasıl sarılıyor bana :( normalda koku çok almam ben koku duygum az ama biraz sanki koku alır oldum ama iğrenmem falan mide bulantım yok adet olacak gibiyim heran okadar , birde yakın zamanda doktora gittim sen normal yolla hamile kalmanın az bir oran olduğunu düşünüyroum tüp bebek yaptır dedi, o yüzden aslında bir heyecanlandım birde dedim olmaz büyük ihtimal öyle bekliyorum