Hanımlar merhaba .akşam üstü lavonaha gittim çok az idrar yaptım .sonra tam kalkacakken pat diye içimden vurdular da bir şey döküldü içimden hızlı geldi çok değildi ama suyum mu geldi yoksa idrar mı yaptım anlamadım.bana yardımcı olun acile giidp gitmeme arasında bir yerdeyim