Emir duha koymak istedik. Emir ismi hoşuma gidiyor ben beğeniyorum. Duha süresinden eşimle ayrı zamanlarda etkilenip birbirimize anlattık biz özlenen bir bebeği bekliyoruz suan da o yüzden içinde su sözler geçtiği için bu ismi karar verdik.
#Rabbin seni terk etmedi, sana darılmadı da
#Şüphesiz, Rabbin sana verecek ve sen de hoşnut olacaksın.
Yani bizim ikimizinde babalarımızın adı Mehmet mesela ama hiç demediler bizim ismimiz olsun diye bizde koymayız demiştik zaten :)