Bazi durumlarda hamilelikte antibiyotik kullanmamak kullanmaktan daha zararlı hale gelebiliyor, söyle anlatıyım 2016 yılında kızıma hamileyken öksürük başladı önemsemedim ve bu katlanarak devam etti ilac icmemek icin doktora gitmemistim, en sonunda yüzüm bembeyaz oldu ve apartopar hastaneye gittim zatürre başlangıcı olduğunu söylediler o an yıkıldım ve üst üste 2 kutu günde 3 defa olmak üzere antibiyotik bitirdim çok şükür kızım sağlıkla doğdu şuan 1 e başladı 😊 ihmal etmeyin arkadaşlar doktorunuza herseyi danışın uygun görüyorsa verdiklerini için. Iyi günler