glbhr1 2 buçuk aylık bebeğimin doğuştan beri bu beyaz sivilce gibi bişey var sağ göğsünün ucunda geçer sandım. Günden güne büyüyor nedir acaba bu doktora görünsem mi
fayting glbhr1 bizimkiler süt birikmiş diye yeğenleriminkini sıkmıştı geçmişti ama siz yine de bir doktora sorun
seda23_ glbhr1 süt birikmesi oluyo ama dokunmamak gerekiyor kendiliğinden geçmeli yoksa iltihap kapar doktorunuz ilacı varsa verebilir
Sum58_ glbhr1 Sıkmayın bi doktor paylaşımında görmüştüm sıkmışlar ve kocaman iltihap almıştı. Doktora danışın en iyisi.