22 aralıkta adet oldum sonra 18 ocakta adet oldum, bugün 25 şubat oldu adet olmadım. Son 6 7 aydır düzenli olmuyorum ve hep kahverengi lekelenme yaşıyorum çikolata kistim var. Bu ay kadar çok geçikmemişti. Ara ara evet şimdi adet oldum dedim gittim yok kaç kere bu şekilde wc gittim yok olmuyorum. Bugün beyaz akıntım açık çok açık kahve akıntı olarak geldi . İnsan hevesleniyor ama bilmiyorum ne çıkacak, gebelik testi yaptım 2 3 gün önce öğlen ve akşam çıkmadı , karnım ağrıyor ara ara bakalım bekliyorum ama bu çok can sıkıyor sürekli belirti arıyorum ama başka belirttim yok normalde koku almam sadece çok fazla kokuları net duyar oldum. Ama hamile olsaydım testte çıkardı geçikmiştim yine :(