gozdexx Kızlar hamilelikte özellikle son aylarda kullanmaktan memnun olduğunuz taytlar varsa önerebilir misiniz hem esnek hem yazın giyilebilecek bişey istiyorum
BurcuY92 gozdexx Belinay marka hamile taytı aldım yerel bir mağazadan çok memnunum. Sanki üzerimde yok gibi.
Aminealeyna denizalismom harika LCW nin taytları 5 sene önce kızıma hamileyken almıştım geçen buldum dolapta bu gebeliğin dede giyiyorum resmen başka bişey giymiyorum. Yeni almışım gibi
Zumrut___ Bende bekleyim burda. İlk hamileliğimde lc den bende almıştım çok memnun kalmıştım ama şuan mağazada hamile taytı yok alamadım daha
Cennet_kusum16 Enfeksiyon yaptığı için giymedim bol ve yüksek bel hamile pantolonlarindan aldım. Takım aldım
Gul2727 gozdexx bende lcw de aldım fitili rahat ve çok kullanışlı asla sıkmıyo iç göstermiyo üstünde yokmuşçasına s.m beden alsan bile sonuna kadar giyebilirsin kaç tane aldım hep patlak çıktı veya ince çıktı ama bu fitili olan bir harika iki tane aldım ve hep bunları giyiyorum tam kurtarıcı.
esshn Suwenin hamile taytı da çok rahat ama ince bayağı. Üzerine uzun bir şeylerle rahatça kullanılabilir.
BabyAta Aryayra artış marka bende aldım ama tam bir rezalet 3 giymede tüylendi ve diz yaptı. Diz izleri yıkanıncada kaybolmuyor kalıbında çok kötü pişman oldum ucuzda değil ya.
Ferkush gozdexx pentinin https://ty.gl/97c3cnvduf linkteki taytından pentinin sitesinden almıştım şimdi göremedim modeli görmen için bu linki ekledim.Son ayımdayım hala çok rahat giyiyorum 3 tane almıştım kurtarıcım oldu. Defalarca yıkamama rağmen renginde solma olmadı. Tavsiye ederim.
Ferkush BabyAta hamile kaldığımda 69 kiloydum boyum 1.74 şu an son ayımdayım 77 kiloyum L ve XL bedenleri aldım çok fark yok arasında iki beden de rahat oluyor.
Gmz09 Pazardan esnek kumaşlı normal tayt aldım çok rahat ediyorum sürekli yıka giy yapıyorum büyük beden bulup alırsanız esnek kumaş rahat edersiniz.İşin içine hamilelik gitince hem kısıtlı oluyor hem de pahalı