Melisarsss 17+3 gebeyim ama karnım bi şişiyor bi iniyor böyle bişey yasayan var mı aksamları dev gibi gündüzleri orta derece😂
busranuur Melisarsss 17+4 üm bende aynı şekilde akşamları çok şişiyorum uyuyor uyanıyorum karnım inmiş oluyor 😂
Deletedmom_99 Melisarsss ay bende öyleyim. Sabah bi bakıyorum şişlik inmiş. Wc girince daha da iniyor. 17+5
Sevcan62 Melisarsss sabahları dümdüz kilolu olmama rağmen daha erken sanırım 20. Haftadan sonra büyümeye başlar 😂
Melisarsss Sevcan62 19 hafta oldum ben masallah bu hafta devasa büyüdü artık🤦🏻♀️😂 bir anda şiştimm 49 kiloyla hamile kaldım ben 54 düm suan