Werwik meraba bende bişey sorabilir miyim ? Öğlenden beri berbat bi diş ağrısı çekiyorum hastaneye gittim rapor aldım kadın doğumdan, ordan dişçiye gittim ama doktor ben çekmem dedi 11 haftalık hamileyim. 4 5 6 aylarda yaparım erken haftalarda bebeğin sakat kalma durumu var dedi doktor. Nasıl dayanıcam kanal tedavisi yapamaz mıyım 😔