Hayırlı akşamlar kizlar bir kaç aydır adet gunlerimde adet belirtisi yaşayıp sadece pembe ve kahverengi leke geliyordu ve maksimum iki gün sürüyordu bu ayda adet günümde sadece kahverengi leke geldi ve bir daha da birşey olmadı , adet belirtilerinin hepsini yaşıyorum ama anlamadım . Pkosum ama hiç böyle başıma gelmedi doktora da gittim ilaç falan vermedi olabilir dedi geçti 🤦🏻♀️test de yaptım negatif tabiki 🥲 bunları yaşayan var mı aranizda , tekrar rand bu aldım ileri bir tarih de ama düşünmeden edemiyorum 🥺