3435360 bende hamileliğim de 2 kere hemde dışarda asfalta düştüm. Biri karnımın üstüneydi ve 28 haftalıktım. Çok şükür ikisin de de birşey olmadı. Kanamanız ve ağrınız yoksa korkmayın. Çok araştırdım bu tarz düşüşlerde sıkıntı olmuyor. Bebeği amniyon sıvısı koruyor. Allaha emanetler üzülmeyin, dinlenin🙏🏻🌸