Seda_1649 Kızlarrr hamileyim 9+5 bugün canım öyle bir dondurma çekti ki size tarif edemem sanki yemeseydim çatlayacaktım çok araştırdım zararlı olmadığı yazıyordu ama aranızda yiyen var mı içimde şüphe kaldı 🫣
Myrtle Seda_1649 ben yedim 2 kere :). Bugunde canim cekti yine yiyecegim. Seker probleminiz yoksa siz bilirsiniz ☺️
Liyamm1 Seda_1649 Ben yedim birsey olmadi canim :)) canim çekmedi ama kış aylarinda dondurmayi yemeyi hep sevdim 🤣
Fhryhzr Kız yiyin aman nolcak herşeyi yedim hiç bişeyi kısmadım bütün gün dondurma yemediğin sürece ne olabilir ki
Seda_1649 Fhryhzr Benim ki tüp bebekle olduğu için doktorum baya bir şeyi yasakladı bana o yüzden şüpheye düştüm ama işte can çekince insan tutamıyor kendini 😂
azracan20 Seda_1649 oğlumda nerdeyse her gece yiyodum dondurmaya aşerdim resmen çok şükür bi sıkıntı olmadı 🌸
pamuk34_ Seda_1649 benimde çok aşermişti ve halen çekiyor doktoruma sordum abartılı olmuycak şekilde ye dedi hasta olma durumu olursa hamilelikte zor atlatırsın dedi
Bir_nazenin01 Valla bende aynı 7+1 ı’m deli gibi dondurma aşeriyorum yiyorum da maraş usulü yiyorum sade sütlü hemde yararlı ☺
Seda_1649 Bir_nazenin01 bende Maraş usülü yedim araştırdım bi oydu pastörize edilmiş sütle yapılan ama hayatımda yediğim en güzel dondurmaydı 😂
Tugcev Seda_1649 bugün burda hava yaz havası gibiydi dayanamadım bende yedim. Yememem gerektiğini duymuştum bir yerde zararlı olduğunu o yüzden o konuda bilgim yok ama bazen tutamıyoruz kendimizi Abartmadan can istemesini durduracak kadar yemeliyiz bence 😂