Seldahilal Kızlar 21+0 da detaylı ultrason girecehim bu haftalarda giren varmı acaba benmi çok erken giriyorum
Liyamm1 Seldahilal Ben 22+4 iken yaptim gecen hafta sali biraz stressliydim ama çok sükkur hersey yolunda biraz zayif sadece oda zamanla alir insAllah 💕
SemaR Bende 22 haftalık girdiğimi sanarken aslında 21 haftaymış herşeyi belli oluyo bir sıkıntı çekmedik için rahat olsun
Seldahilal amine4444 ben 14 haftalık gittiğimde kız benziyor demişti 18 gittiğimde erkek dedi ama detayliyi bekleyelim kesinlessin dedi doktorum
Liyamm1 amine4444 yok kuzum degsti iste benim 2 doktorum var biri hastanede takip ediyor digeri disardan. Hastanedeki doktor 17+5 iken kiz dedi. Diger doktorum 20+6 iken erkek dedi. Detaylida erkek oldugu kesinlesti 😂