Limonlukekkk ben onun çözümünü buldum canım inşallah sende de işe yarar ben 14 haftalığım şu an ve hala geçmedi benim ağzımdaki kötü tat özellikle yemeklerden sonra daha çok hissediyorum ama artık ağzımdan sakızım eksik olmuyor sürekli sakız çiğniyorum hem midemi rahatlatıyor hemde ağzımdaki o kötü tadı hemen alıyor 1 haftadır böyleyim sakızsız yapamıyorum artık önceden sevmezdim sakızı şimdi alıştım sizede tavsiye ederim 😊