Kizlar merhabalar . 26. Haftamdan şeker yujlemesi yaptırdım açlık kan şekerim yüksek çıktı . Diyetisyene gidiyorum diyet de yapıyorum akşamları yürüyüş de yapıyorum ama bir türlü açlık şekerimi dusuremedim hatta 110 un üstünde . Yaşayan var mı dusurmenin yolları neler yasaynlar neler yaptı . Yardım edin😔