İlk aylar çok normal hiç paniğe kapılmayın hormonlar ve de sosyal değişim haliyle etkiliyor ben sürpriz bir gebelik yaşadım hiç aklımda yokken 38 yaşında 2.bebişime hamile olduğumu öğrendim dünya başıma yıkıldı sanki, psikolojik tedavi bile gördüm uyuyamadım ağladım aldırmayı bile düşündüm ama sonra manevi olarak kendimi telkin ettim Rabbimden gelen misafiri nasıl kabul edemem diye düşündüm olumlama güzel düşünme yürüyüş çok iyi geliyor tavsiye ederim umarım tez vakitte atlatırsınız ama geçecek buna inanın sevgiler