Ysn merhaba, hikayenizi okudum sanırım aynı durum bendede var doktorlar sebebini bilemiyoruz diyorlar. Hamileliğiö ilk günlerinden beri kanamam var sürekli progastan ilacı ignesi vuruldum bir ara durdu 13. Haftadada tekrar başladı şuan 16. Haftadayım ara ara yogun idrar gibi geliyor. Sonra azalıyor sonra yine başlıyor. En son bir doktora gittim bebek plasantadan %60 ayrı %40 tutunuyor dediler. Kasılmalarım oluyor sürekli bebek sağlığında cok şükür birşey yok ama ya bişey olursa diye ben cok korkuyorum . Rabbim şifa arayan tüm annelere şifa versin inşallah