ZelihaTkcnn Merhaba 32. Haftamdayim ve tek başıma bazen alisverise çıkmak istiyorum gezmek istiyorum eşimde biraz pinpirikli davranıyor evde oturuyorum sonra , sizde durumlar nasıl ?
Uydurbisey ZelihaTkcnn ben 33 haftadayim.Buldugum her fırsatta yürüyüş yapıyorum geziyorum.Hem doğumu da kolaylastiriyor.Hem ruh haline de iyi geliyor.Tavsiye ederim.
Vandb ZelihaTkcnn 2 hafta önce yurtdışına gezmeye bile gittik kocam benden daha gamsız güç içinde saatlerce sokaklardayım çocuğu kurslara götürüp getiriyorum işe gidip geliyorum evde durmak benim daha çok canımı acıtıyor oturdummu kalkamıyorum en iyisi full hareket 33e dayandım bende