ZelihaTkcnn Merhaba doğuma makyajla giren var mı yoksa doğumdan sonra mı makyaj yapılmalı fotograf video çekimi vs.?
obirannea ZelihaTkcnn ben ilk hamileligimde çıkınca yaparım dedim yapmadan girdim ama çıktıktan sonra hiç enerjim halim.kalmadi yapamadım fotoğraflarda cok soluk durmusum simdi tecrübe edindim bunda yapıp gireceğim sezeryam 30 dk sürüyor zaten makyaj o esnada tam oturur diyorum 😁
metemom_ ZelihaTkcnn yengemi makyajlı diye sezeryana almamışlardı doktoruna sor mutlaka canım o hengamede çıkarmakla uğraşma
ZelihaTkcnn obirannea Ahahaha çok mantıklı evet makyaj iyice oturur daha iyi bir görüntü sağlar fotoğraf çekiminde 🤣 Bende normal dusunuyorum epidural ile ama bebek son ana kadar dönmezse sezeryanda olabilirim makyajım bozulmassa yapıp girmeyi düşünüyordum bende ama kararsizlikta var tabiii😁🌸
azracan20 obirannea kız ben sezeryandan sonra uzun zaman kendime gelemedim tek istediğim şey su içmekti makyaj aklıma bile gelmedi resim hiç çekmedim o acıyla onu bile unutmuşum çekim değil ama insan yeni doğan yavrusuyla hele ki ilk nasıl çekmez bilemiyorum tecrübe ettim hem bunda hafif bi makyaj yapıcam hem de doğumdan çıkar çıkmaz resim çekcem 😂😂
obirannea azracan20 bende öyle mecalim yoktu yapmaya bebeğimle o zaman güzel bir fotoğrafım bile yok hastanenin fotoğrafçısı çekti 1 2 tane o kadar kötü çıkmışım ki bakamıyorum 😀 bence hazırlıklı girmek en mantıklısı bak ne güzel tecrübesiyiz bu konularda
karaguzelirem_ Ben sezaryen olacağım o esnada bebekle ten tene temas yaptırıcakları için yapmayı düşünmüyorum çıktıktan sonra çekim yapacağım gün hafif bi makyaj düşünüyorum sadece ☺️
Melihali Kızlar makyajınızı suya dayanıklı malzemelerle yapın ben dogumda cok aglamıştım sevinçten akmıştı bu sefer suya dayanıklı rimel falan aldım 😂😂
metemom_ ZelihaTkcnn öyle canım doktor azarlamisti hatta çocuğa değerse bu iğrenç ürünler falan diye o yüzden sen yine de sor
myavocado metemom_ doğuma girerken değil zaten hamilelik boyunca da kullanılmaz normalde kullanilan malzemeler. Bitkisel icerikli, temiz içerikli ürünler var bar hamilelere ve bebeğe zararı olmayan onlardan kullansaydı keşke.
ElaEge Ben ipek kirpik yaptırıcam 1-2 hafta kala hem akmaz hemde bebeğe geçen bişi olmaz ten tene temasta kalıcı bir ay rahat ederim
metemom_ myavocado haklısın canım ama doktor zaten ürünün ne olduğunu bakmadan ameliyata böyle giremez demişti bence yapılsa da çok hafif yapılmalı
C9-3_g Ameliyata makyaj li almıyor lar bana verdikleri kağıtta uyarı var yapmayın diye ben zaten çantaya göz kalemi rimel ruj falan koydum fondöten koymadım cunki lohusa kadının cildi o kadar güzel pürüzsüz ve temiz oluyor ilkimdede öyle idi