İlk gebeliğimde avent almıştım kızım anne sütü aldığı için çok az kullandım şimdi ikizlerimi doğurdum 23 günlükler malum ikisine birden anne sütü yetmiyor mama da veriyorum aynı biberonu kullanıyorum meme reddi falannyaşamadık çok şükür ucu anne göğsüne en yakın olan biberonmuş ben baya memnunum yani öneririm