Kızlar ben normal sütü icemiyorum :) ne kadar zorlasamda olmuyor kusasim geliyor. Sabahları peynirle ve yoğurtla kalsiyumu dengede tutmaya çalışıyorum. Ama biliyorum yeterli değil. Kakaolu süt alıyordum ama hazırlarda çok katkı var diye sonradan bu nesguikin filan kakao tozlari var o ve ona benzer tozlardan alıp içine az bişey karıştırıp sütu öyle içmeye başladım hiç icmememektense sizce zararı olur mu ?