Kubrakeremm
Ankara gata hastanesine gidiyorum sonuclarım cıktı hiç bişeyin yok dedi. Ama gözümün önünde günün belli saatlerinde kararma agzımdan resmen zehir geliyor ve ellerim titriyor aynı zamanda tiroit hastasıyım tiroit bile göremediler düşünün. Özel hastanede bir doktor gördü sonuclarım ı ve bana şekerin cok düşük ve ciddi anlamda sorunlar yasayabilirsin diyete basla dedi ve bunun hamilelik sürecinde bana getireceği sorun nedir cok merak ediyorum bebek etkilenecek mi çok tedirginim...