Kızlar ben bu ay aşılama olucaktım ama doktor yumurtamın gelişmediğini söyleyerek iptal etti , ama bende yumurtlama akıntısı olmustu ve değerlendirdim nolur nolmaz diye , bende doktor öyle söylediği icin spora yazıldım onumuzdeki aya zayıflıyayım en azından bıkac kilo diye o gün cok ağır geldi baya bi yumurtlama akıntısı gibi akıntım oldu ve ateslendım acilde iğne oldum , ertesi gün kanlı gibi akıntı geldi bugunde sabahtan kahve akıntı geldi simdide peceteye silince hafif bi kahvelik oldu bu neden olmus olabilir yerlesme olabilir mi yoksa gonal f kullandıgımdan dolayı mı bilmiyorum adetime 10 gün var daha