Yeter ya bu ne zaman doğacak bunaldım ben 29 Şubat tan önce doğurmak istiyorum bedenim rahatlasın istiyorum ne yapsam doğar bu ya 😂 o kadar doğumu başlatmak için egzersiz yaptım hurma yedim ajans yedim sürekli sıcak duş hiç banamısın demiyor bir de doktorlar erken doğacak diyordu 😂 ne yapacaz böyle 40-41 haftaları görmek istemiyorum ya 🙁