Bendede durum aynı 6 haftaya girdim dün ve lekem geldi kahve rengi sadece silerken çok hafif olan ama benim önceden düşüklerim var ondan diken üstündeyim doktora gittim herşey normal dedi yarın kendi doktoruma gidicem inşallah bişey olmaz oğlumda olmamıştı böyle bişey