Mukaddes79 Epidural doğum yapanlar da 3 4 cm açılma olana kadar çok sancı çektiğiniz mi ilk gebeliğim epidural düşünüyorum riski var mı acaba
Miracleee Mukaddes79 bemde o ilk baştaki sanciya dayanamazsam epidural isteyeceğim. Tabi normal olursa dogumum. İnşallah çok ağrı sanci çekmeyiz. Allah yardımcımız olsun
Mrvizmrli Mukaddes79 bana doktorum en başından da yapabiliriz onun doğumla açılmayla hiçbir alakası yok getir ben bile taktırırım sanciyı hafif bir sekilde hissetmeni sağlayacak dedi ben taktırma taraftari degildim sancilar cok agir olursa oyle yaptiririm diyordum ama doktorum taktirmami istiyor
Ahrez Mukaddes79 Ben de cektim o sanciyi herkesin aci esigi farklidir ama dayanilmayacak gibi degil. 4 cm acikliktan sonra yapiyorlar zaten epidurali, epidural almak istedigimde 5 cm olmustu ama iğne prosedürü biraz uzun surdu benim ve uzerine 1 saat daha sanci cektim oyle olacagini bilsem hic almazdim epidural. Simdi ikinci bebegime hamileyim bakalim bunda nasil olacak🫠
Mukaddes79 Miracleee amin canım bazen sezeryan mı düşünsem diyorum normal doğuma hiç cesaretim yok epidural olmazsa
Miracleee Mukaddes79 aynı bende senin durumundayım canım. Epidural beni cesaretlendiriyor aslında biraz.
Mukaddes79 kahvesever__ epidural de genelde çok bişey hissetmedik diyor hep çevremdeliler kafam karısıyor sürekli
Fatmadiebiri İlk doğumum epidural oldu biraz sancı çektim sonra vurdular zaten iğneyi ben memnun kaldım ikimciyide öyle düşünüyorum bakalım
Alen Ben 7 cm açıklıkla sezaryen istedim, acaba epidural dogum olabilir miydi ? Çünkü ne suyum gelmişti, ne bebek asagidaydi, ne de bu 7 cm olana kadar sanci çektim . Bu durumda epidural iğne yapar miydilar bna bilmiyorum